Moduł cdg w cvs

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 2 Cze 2003, 13:44:59 CEST

Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [01-06-2003 18:21]:
> *** Skład.

> Usunięcie/przyjęcie z CDG jest możliwe po decyzji min. 2/3 głosów przy minimum
> 50% frekwencji.

> Wniosek o usunięcie członka zostaje poddany pod głosowanie po 3 miesiącach
> nieaktywności w CDG (brak wypowiedzi, głosowania itp.).

Tzn. mam wypowiadać się/głosować w sprawach, na których się nie znam
bądź mnie nie dotyczą (np. kernel, KDE), żeby zachować prawo głosu na te,
które mnie interesują?

Jak się ma termin ,,trzy miesiące'' do wyartykułowanego tu przez kogoś
założenia, że głosowanie ma być ostatecznym środkiem do podejmowania
decyzji?  Dla mnie (to założenie) implikuje to optymalną częstotliwość
głosowań w okolicy dwóch rocznie.

Taki zapis promuje afiszowanie się ze swoją niekompetencją.  Co za
geniusz to wymyślił?  Moje gratulacje.

Ktoś tu pisał o ,,automatycznym'' wniosku o usunięcie z CDG po okresie
nieaktywności; to już totalna bzdura.  Jakiekolwiek głosowanie powinno
być *ostatecznością*, zwłaszcza tego typu decyzje powinno się starannie
rozważyć.

Dla spójności powinien się tu także znaleźć zapis o minimalnej liczności
CDG.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]