Moduł cdg w cvs

Robert Kurtys bob w glog.pl
Pon, 2 Cze 2003, 14:06:07 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 13:44:59 +0200
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [01-06-2003 18:21]:

> Tzn. mam wypowiadać się/głosować w sprawach, na których się nie znam
> bądź mnie nie dotyczą (np. kernel, KDE), żeby zachować prawo głosu na
> te, które mnie interesują?
>
> Jak się ma termin ,,trzy miesiące'' do wyartykułowanego tu przez kogoś
> założenia, że głosowanie ma być ostatecznym środkiem do podejmowania
> decyzji?  Dla mnie (to założenie) implikuje to optymalną częstotliwość
> głosowań w okolicy dwóch rocznie.
>
> Taki zapis promuje afiszowanie się ze swoją niekompetencją.  Co za
> [...]

imo cdg ma wystarczajacy mechanizm usuwania martwych dusz, zwlaszcza po
dodaniu zapisu definiujacego po co jest cdg, wiec dookreslanie
obowiazkow np w posatci brania udzialow w glosowaniach uwazam za
nadmiarowe - chocby z powodow kompetencyjnych.
okreslenie liczebnosci tez jest potrzebne, najlepiej jako przedzialu  np
10-16 osob (btw wlasnie tak sie to robi dla rad nadzorczych spolek).