Moduł cdg w cvs

Michał Kuratczyk m.kuratczyk w abg.com.pl
Pon, 2 Cze 2003, 14:22:37 CEST

Dnia pon 2. czerwca 2003 13:44, Radoslaw Zielinski napisał:
> Tzn. mam wypowiadać się/głosować w sprawach, na których się nie znam
> bądź mnie nie dotyczą (np. kernel, KDE), żeby zachować prawo głosu na te,
> które mnie interesują?
Głosować można na trzy sposoby: za, przeciw lub wstrzymując się. Ta ostatnia
możliwość jest właśnie dla osób, które nie czują się kompetentne wypowiadać
w danej kwestii. Głosując w ten sposób dajesz do zrozumienia, że
interesujesz się sprawami PLD/CDG (wiesz jakie jest pytanie i jesteś
skłonny się pofatygować, by zagłosować), ale nie masz wyrobionego zdania
w danej sprawie.

--
Michał Kuratczyk