Moduł cdg w cvs

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 2 Cze 2003, 15:03:12 CEST

Michał Kuratczyk <m.kuratczyk w abg.com.pl> [02-06-2003 14:22]:
> Głosować można na trzy sposoby: za, przeciw lub wstrzymując się. Ta ostatnia

Chyba, że w ten sposób.

Wątpliwość co do określania okresu czasu pozostaje.  Jeśli już, powinno
to być coś w rodzaju "po X miesiącach nieaktywności, jeśli w tym okresie
odbyło się przynajmniej Y głosowań; w przeciwnym wypadku pod uwagę
bierze się okres, w którym odbyło się Y głosowań".

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]