/home/services

Artur Skura arturs-pld w ies.waw.pl
Pon, 2 Cze 2003, 14:59:27 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 02:45:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ryzyko ryzykiem ale .. ani to co zacytowałeś ani to co jest pod wskazanym
> adresem nie zawiera odpowidzi na to jak unikać wstawiania plików
> konfiguracyjnych do drzewek zasobów serwowanych :)

No... chyba nie da sie inaczej jak tylko recznie latac, by
odwolywaly sie do /etc/aplikacja/plik.konf, o ile to mozliwe?
To jest czesc wiekszego problemu -- do tej pory nie udalo mi sie
znalezc jakiegos standardu, ktory okreslalby sposob instalacji
aplikacji PHP. Poczawszy od utworzenia bazy, skonczywszy na
skonfigurowaniu aplikacji. Po prostu kazdy robi swoje, czesto
w jakis dziwaczny sposob.

Pozdrowienia,
Artur