Prawda, bylo: Re: Teoria spisku

Robert Kurtys bob w glog.pl
Pon, 2 Cze 2003, 19:40:50 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 18:46:54 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> On Mon, 2 Jun 2003, Michal Moskal wrote:
> [..]

> To, że mój głos od tego mometu obiektywnie przestał być wiarygodny.
>
> kloczek

no ,przyznales sie do bledu! czyli jeszcze nie wszystko stracone!
w obec tego
..mysle, ze wskazany bylby zlot..i to w miare szybko,
a Ciebie prosze odeklaracje wejscia do CDG, odlozenie spraw PLD do czasu zlotu i pogadania z ludzmi, lub chociaz na tydzien, po to by nabrac dystansu do specow buildero kluczy itp.
to sznsa na ostudzenie emocji z zmotywowanie ludzi...zadka szansa :)
pozdrawiam