Prawda, bylo: Re: Teoria spisku

Pon, 2 Cze 2003, 20:07:46 CEST

On Mon, 2 Jun 2003, Robert Kurtys wrote:

> no ,przyznales sie do bledu!

Tylko to nie jest przyczyną tylko konsekwencją.
Nadal wszystko stoi w dokłanie tym samym punkcie zanim zdażyło mi się
skłamać. Choć w sumie się tu mogę się mylić bo upływ czasu nieuchronnie
stacza to coraz szybciej w dół.
Ten punkt dotyczy wyłącznie tego co miało miejsce wczoraj.

> czyli jeszcze nie wszystko stracone!

To w już w najmniejszym stopniu zależy odemnie.

> w obec tego ..mysle, ze wskazany bylby zlot..i to w miare szybko, a
> Ciebie prosze odeklaracje wejscia do CDG, odlozenie spraw PLD do czasu
> zlotu i pogadania z ludzmi, lub chociaz na tydzien, po to by nabrac
> dystansu do specow buildero kluczy itp. to sznsa na ostudzenie emocji z
> zmotywowanie ludzi...zadka szansa

Napiszę po raz kolejny to co już napisałem conajmniej dwa razy, że nie
podejmę żadnej deklaracji in blanco.

kloczek
PS. Agaran .. przepraszam.