CHIP i rewolucja w PLD

Jaroslaw Swierczynski swiergot w intersec.pl
Pon, 2 Cze 2003, 22:44:19 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 22:35:45 +0200
Piotr Szymański <djurban w averne.net> wrote:

> 1. Brudy nalezy prac u siebie

Tu nie chodzi o pranie brudów, ale o ukazanie całej sprawy zwykłym
użytkownikom w przystępny sposób, aby zapoznawszy się z racjami obu
stron, sami mogli to zrozumieć i ocenić. W końcu zmieniło się dużo
rzeczy i na pewno będzie to miało zauważalny dla użytkowników wpływ na
dystrybucję.

> 2. Ta dyskusja wyglada na jakis PLD ring, gdzie ser i kloczek sobie
> zaloza rekawice bokserskie i sie beda nawalac.

Jestem tego świadomy, dlatego nie mam zamiaru zostawić ich samym sobie,
ale oczekuję odpowiedzi na konkretne pytania.

> 3. Potrafie sobie wyobrazic przebieg takiej rozmowy i zdaje mi sie, ze
> nei bedzie ona ani nadawac sie na publikacje (ze wzgledu na dlugosc)
> ani na tresc (nikt nic z niej nie zrozumie).

To już będzie mój problem aby zadać odpowiednie pytania.

> Ogolnie mysle ze lepiej byloby gdybys pogrzebal w historii PLD i
> stworzyl na tej podstawie bardziej obszerny artykul (oczywiscie nie na
> czwartek), bo przeciez pomysl overthrownu nie wzial sie dlatego ze
> nagle na k5 3 razy z rzedu wypadla szostka i uznalismy ze kloczek musi
> odejsc.

Taka opcja była rozważana, jednak wywiad wydaje się o wiele ciekawszy.

> Poza tym czytam i sera i kloczka posty. Mysle ze ani Sergiusz, ktory
> bardzo szybko wpada w zlosc i zaczyna skakc ludziom do gardla, ani
> Tomek, ktory nie czyta co ludzie pisza, nie nadaja sie do takiej
> dyskusji, szczegolnie jesli ktos spoza pld mialby to czytac.

Żeby było jasne, nie musi to być ser. I wierzę że kloczek będzie
potrafił się zachować.

> Predzej widze np. wywiad z bluesem czy rmfem w CHIPie niz taka
> dyskusje.

To też byłoby ciekawe, jednak najbardziej zależy mi na usłyszeniu obu
stron barykady.

--

   [ ----------< Live Long And Prosper !!! >---------- ]
   [   Jaroslaw Swierczynski  <swiergot w intersec.pl>   ]