CHIP i rewolucja w PLD

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Cze 2003, 22:47:31 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 10:44:19PM +0200, Jaroslaw Swierczynski wrote:

> Tu nie chodzi o pranie brudów, ale o ukazanie całej sprawy zwykłym
> użytkownikom w przystępny sposób, aby zapoznawszy się z racjami obu
> stron, sami mogli to zrozumieć i ocenić. W końcu zmieniło się dużo
> rzeczy i na pewno będzie to miało zauważalny dla użytkowników wpływ na
> dystrybucję.

IMHO musisz poczekać aż sytuacja przynajmniej trochę się unormuję, w
szczegolności CDG się ukonstytuuje.

> Taka opcja była rozważana, jednak wywiad wydaje się o wiele ciekawszy.

Tak, ja rozumiem, wylewanie na siebie pomyj jest ciekawsze, ale nie
sądze by leżało w interesie PLD.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h