CHIP i rewolucja w PLD

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 2 Cze 2003, 22:56:12 CEST

Z całym szacunkiem dla Chipa, ale uważam, że należy taką propozycję
odrzucić, bo:

1. Sprawa jeszcze sie nie ustabilizowala i tak naprawde nie wiadomo,
jaki bedzie "nowy porzadek" po rewolucji.
2. Nalezy sie zajac powazniejszymi zadaniami (m.in. doprowadzenie cvsu
do uzywalnosci), a nie dyskusjami kto i jak ma reprezentowac CDG w
wywiadzie.
3. Wydaje mi sie, ze w tym konkretnym przypadku Chip bardziej szuka
sensacji, a nie chce informować. Czy nie istnialy przypadkiem jakies
spięcia na linii Chip - PLD? Więc drogi Chipie - jeżeli chcesz
rzetelnie informować, to poczekaj trochę, a nie dmuchaj w ogień.
4. Wydaje mi sie Panowie Developerzy, ze macie ciekawsze rzeczy do
roboty, niz wieczne ircowanie ;P.
5. Jezeli Chip koniecznie chce napisac o PLD, to niech napisze o
planach wydawniczych (PLD 1.1, 2.0), a nie o "reorganizacji".

Ale to tylko moja opinia i mogę się mylić.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (