CHIP i rewolucja w PLD

Jaroslaw Swierczynski swiergot w intersec.pl
Pon, 2 Cze 2003, 23:07:36 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 22:56:12 +0200
Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org> wrote:

> 3. Wydaje mi sie, ze w tym konkretnym przypadku Chip bardziej szuka
> sensacji, a nie chce informować.

Nieprawda. Od kilku numerów staramy się być bliżej ruchu Open Source
poprzez bezpośrednie kontakty. Kiedy się coś dzieje, staramy się "tam
być". Był Slackware 8.1, był wywiad z Patrickiem Volkerdingiem. Był Owl
1.0, był wywiad z Solerem Designerem. Teraz dzieje się coś ważnego w
życiu PLD, chcemy to przybliżyć użytkownikom. Oczywiście jeżeli
developerzy PLD uznają, że to są ich zbyt osobiste sprawy, uszanujemy to
i nie będziemy się pchać na siłę.

> Czy nie istnialy przypadkiem jakies
> spięcia na linii Chip - PLD?

Były ale moim zdaniem obie strony poczyniły kilka nieprzemyślanych,
niepotrzebnych ruchów i należy o tym zapomnieć. W końcu ani Chipowi, ani
PLD nie zależy na wojnie.

> Więc drogi Chipie - jeżeli chcesz
> rzetelnie informować, to poczekaj trochę, a nie dmuchaj w ogień.

Wcale nie nalegam na teraz.

> 4. Wydaje mi sie Panowie Developerzy, ze macie ciekawsze rzeczy do
> roboty, niz wieczne ircowanie ;P.

Tak? A byłeś kiedyś na #pld? ;)

> 5. Jezeli Chip koniecznie chce napisac o PLD, to niech napisze o
> planach wydawniczych (PLD 1.1, 2.0), a nie o "reorganizacji".

To w swoim czasie.

--

   [ ----------< Live Long And Prosper !!! >---------- ]
   [   Jaroslaw Swierczynski  <swiergot w intersec.pl>   ]