CHIP i rewolucja w PLD

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 2 Cze 2003, 23:01:52 CEST

Dnia pon 2. czerwca 2003 22:44, Jaroslaw Swierczynski wrote:
(...)
> W końcu zmieniło się dużo
> rzeczy i na pewno będzie to miało zauważalny dla użytkowników wpływ na
> dystrybucję.

Dla użytkowników dystrybucji zmieniła się nazwa domeny oraz to, że przez
kilka dni nie mieli/nie mają dostępu do cvs - to tyle.

Chipa czytywałem mniej więcej 5 lat temu. Nigdy nie natknąłem się w nim na
artykuł typu "odkrywamy kulisy przejęcia serwisu hotmail przez
microsoft". lub "dlaczego developerów RH wykopano z repozytorium KDE"
Czyżby od tego czasu czasopismo owe zmieniło profil tematyczny?

Rozumiem, że wietrzysz w potencjalnym artykule nt. kulisów organizacyjnych
PLD szansę dla siebie (bez urazy - gdybym był dziennikarzem zapewne
postąpiłbym tak samo), jednak, czy jesteś do końca pewien, że to jest
temat, którego od czasopisma CHIP oczekują użytkownicy PLD, Linuxa, czy
komputerów w ogóle?

Pozdrawiam:

--
Adam Gorzkiewicz