CHIP i rewolucja w PLD

Jaroslaw Swierczynski swiergot w intersec.pl
Pon, 2 Cze 2003, 23:14:20 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 23:01:52 +0200
Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:

> Dla użytkowników dystrybucji zmieniła się nazwa domeny oraz to, że
> przez kilka dni nie mieli/nie mają dostępu do cvs - to tyle.

Ja uważam inaczej. Jak bardzo nie chcielibyście tego ukryć, to jednak
coś się stało i użytkownicy mają prawo wyciągnąć z tego wnioski.

> Chipa czytywałem mniej więcej 5 lat temu. Nigdy nie natknąłem się w
> nim na artykuł typu "odkrywamy kulisy przejęcia serwisu hotmail przez
> microsoft". lub "dlaczego developerów RH wykopano z repozytorium KDE"
> Czyżby od tego czasu czasopismo owe zmieniło profil tematyczny?

Nie chodzi o wykrywanie afer, ale o podniesienie wartości tekstów przez
bezpośredni kontakt z ludźmi, którzy mają na dany temat najwięcej do
powiedzenia.

> Rozumiem, że wietrzysz w potencjalnym artykule nt. kulisów
> organizacyjnych PLD szansę dla siebie (bez urazy - gdybym był
> dziennikarzem zapewne postąpiłbym tak samo),

Nie jestem dziennikarzem. I nie wiem jaka szansa miałaby to być.

> jednak, czy jesteś do
> końca pewien, że to jest temat, którego od czasopisma CHIP oczekują
> użytkownicy PLD, Linuxa, czy komputerów w ogóle?

A jesteś pewien że nie? A czy każdy artykuł musi interesować wszystkich
czytelników?

--

   [ ----------< Live Long And Prosper !!! >---------- ]
   [   Jaroslaw Swierczynski  <swiergot w intersec.pl>   ]