CHIP i rewolucja w PLD

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 2 Cze 2003, 23:26:16 CEST

--->[Quoting Szymon 'Trasher' K <szymon w trashlandia.dyndns.org>:]

> Szkoda... Ale taka wymijająca odpowiedź sprawia, że intencje Chipa
> pozostają dla mnie niejasne. Czyżby informacja o planach wydawniczych
> słabiej się sprzedawała niż konfrontacja zwaśnionych stron?

Sądzę, że Twe insunuacje są spowodowane jakimiś konkretami?
Sprzedajesz CHIPa? Kupujesz? Znasz jego rynek wydawniczy?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info