CHIP i rewolucja w PLD

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 2 Cze 2003, 23:25:43 CEST

W Twoim liście datowanym 2 czerwca 2003 (23:07:36) można przeczytać:
JS> [cut]
JS> Był Slackware 8.1, był wywiad z Patrickiem Volkerdingiem.
JS> Był Owl 1.0, był wywiad z Solerem Designerem.
JS> [cut]

No to chyba następne w kolejce jest PLD 2.0 i _wówczas_ wywiad z
członkami CDG (jedynej dystrybucji, gdzie nikt nikogo "za mordę nie
trzyma" ;) ).

JS> Były ale moim zdaniem obie strony poczyniły kilka nieprzemyślanych,
JS> niepotrzebnych ruchów i należy o tym zapomnieć. W końcu ani Chipowi, ani
JS> PLD nie zależy na wojnie.

Szkoda, że "zainteresowanie" pojawia się w takim momencie.

JS> Tak? A byłeś kiedyś na #pld? ;)

Nie, bo nie jestem developerem, tylko zwyklym, trochę leniwym
współtwórcą serwisu pldusers.one.pl ;). I ja _mam_ ważniejsze rzeczy
do roboty, niż wieczne ircowanie.

JS> To w swoim czasie.

Szkoda... Ale taka wymijająca odpowiedź sprawia, że intencje Chipa
pozostają dla mnie niejasne. Czyżby informacja o planach wydawniczych
słabiej się sprzedawała niż konfrontacja zwaśnionych stron?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'Trasher'      trasher @ void.univ.gda.pl       (