CHIP i rewolucja w PLD

Jaroslaw Swierczynski swiergot w intersec.pl
Wto, 3 Cze 2003, 14:15:59 CEST

On Tue, 3 Jun 2003 10:32:48 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> wrote:

> Nie chodzi o propozycję (bo jest fajna), ale o czas. Pomysł mi się
> bardzo podoba.

Nie no, oczywiście rozumiem powód, właśnie ten czas tu miałem na myśli.

> Napisałem tylko, że nie wiem czy się nadaję :)

Ale może Cię wypchną :)

--

   [ ----------< Live Long And Prosper !!! >---------- ]
   [   Jaroslaw Swierczynski  <swiergot w intersec.pl>   ]