Bez tytułu

Wto, 3 Cze 2003, 14:14:47 CEST

Pisze na priva, skoro list nie zamierzasz czytac.

> Jeżeli ktoś dostał RW to zaufałem temu komuś. Jeżeli ktoś użył tego RW to
> zaufał mi choćby że to co dołożył nie zostanie wykorzystanie niezgodnie z
> celem jaki był jasny w komencie wprowadzanai zmiany. Jeżeli komuś dałem RW

Widzisz Tomku, z tego co tu piszesz wynika, ze traktujesz PLD jako swoja
prywatna wlasnosc. Wiem, ze duzo dla PLD zrobiles, ale PLD != ty.
A z tym bardzo wiele osob sie nie zgadza.
I miales sygnaly, ze tak jest.

> [...]
> i że to choćby ja sam nie stanę się nim z jakis powodów .. a jeżeli to ja
> bym pobłądził ktoś musi najpierw powidzieć mi że już mi nie ufa i że w
> zwiazku z tym nie chce powierzać pod choćby moją opiekę wyników swojej
> pracy.
> Akt zaufania jest tu potrzebny wielokrotnie. Wartość PLD polegał min. na
> tym że była wynikiem takiego duzego zaufania.
> Nie da się działać bez zaufania. Nie da się zastopić zaufania demokracją.
> Jedno nie jest substytutem drugiego.
>
> Nie wiem komu mogę ufać, a komu nie. Osobom które wykorzystały zaufanie

Inni tez nie wiedza, czy moga ci ufac.
Jedyna powazna decyzja, jaka podjeto, to to ze nie chca abys na zasadzie
wylacznosci administrowal CVS-em. Cale reszte mozna bylo przedyskutowac.
Ale ty z klapkami na oczach oczekiwales powrotu do status quo.

Mysle, ze jeden z problemow polegal na tym, ze traktowales zaufanie
jednososobowo. Tzn. Ty <-> reszta swiata.

> jakim zostały obdarzone udało sie tak całością potrżść że prościej będzie
> odnowić deklaracje zaufania. Konsekwencją tego jest to, że prosiłbym o
> poinformowanie mnie najdalej w przeciagu tygodnia o tym kto nie nie chce
> mieć konta w dotychczasowym repo, a kto nie. Konta pozostałych osób po tym
> czasie zostaną zablokowane.

[...]
> Jeżeli zmieni się w pewnym momencie MX dla pld.org.pl to proszę nie być
> zdziwionym, że tak sie stało (w końcu już raz mówiełem, że ta rzecz wymaga
> uporządkwoania).

Mysle, ze zdziwieni beda co najwyzej ludzie spoza PLD.

> Kontakt ze mną jest wiadomy i niezmienny. Stale uzywam tego samego adresu
> jakiego zaczałem używać niemal na początku swojej przygody z siecią.
> Wiele osób wie jak sie ze mna skontaktować telefonicznie.
> Jakbym nie był osiagalny w *.irc.pl pod nickiem kloczek to zapewne będę
> osiagalny na irc.pld.org.pl. Ktokolwiek kto bezie chciał mi zaufać
> ponownie czy ufać dalej kontakt ze mną prędzej czy później znajdzie.

Jezeli tak do sprawy podchodzisz, to zaufania do siebie nie starasz sie
odbudowac.

  phone (48)(58) 347 14 61