CHIP i rewolucja w PLD

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:04:14 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 11:14:20PM +0200, Jaroslaw Swierczynski wrote:
> Ja uważam inaczej. Jak bardzo nie chcielibyście tego ukryć, to jednak
> coś się stało i użytkownicy mają prawo wyciągnąć z tego wnioski.

Czy jednak na podstawie takich informacji (zapewne max. 2 strony a4, 14000
znakow-zdjecie) ktokolwiek bedzie w stanie OBIEKTYWNIE cos stwierdzic ?

> Nie chodzi o wykrywanie afer, ale o podniesienie wartości tekstów przez
> bezpośredni kontakt z ludźmi, którzy mają na dany temat najwięcej do
> powiedzenia.

RywinGate, LapinskiGate, PLDGate.

> A jesteś pewien że nie? A czy każdy artykuł musi interesować wszystkich
> czytelników?

Mysle, ze czytelnik, ktory slyszal juz kiedys o PLD jesli nawet zrozumie
cala afere to byc moze tylko utwierdzi sie w przekonaniu, ze PLD stabilnym
projektem predko nie bedzie.

Mysle, ze to nie czas na taki tekst.

Pozdrawiam,
--
Wojtek Bojdoł
,,odkad siegam pamiecia.. zawsze było cos nie tak..