CHIP i rewolucja w PLD

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 01:43:16 CEST

On Mon, 2 Jun 2003 23:14:20 +0200
Jaroslaw Swierczynski <swiergot w intersec.pl> wrote:

> Ja uważam inaczej. Jak bardzo nie chcielibyście tego ukryć, to jednak
> coś się stało i użytkownicy mają prawo wyciągnąć z tego wnioski.

Tak, możesz opisać PLD jako przykład totalitaryzmu niewartego
naśladowania, bo zawsze się znajdzie ktoś, kto ciepie mordą :)

A tak poważnie pisząc, zajrzyj do
PLD-doc/Archiwum/PLD-historia_i_cele_projektu-1999r.by-kura.html
(jest jeszcze dostępne w "starym cvsie" po adresem cvs.pld.org.pl)

Przygotuj coś z tego i zanim cokolwiek opublikujesz, daj tutaj wcześniej
znać co naskrobałeś :) (coby nie było takich zonków /bin/sh ->
/bin/bash) :)

Cheers

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |