CHIP i rewolucja w PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:13:04 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, nobody wrote:

> To nawet lepiej.
> Dla uzytkownikow zdaje sie zmiany w PLd nie maja miec - z zalozenia
> (z tego, co czytam) - odczuwalnych negatywnych zmian w jakosci
> dystrybucji. Nie ma sensu dublowac "Zycie na gorąco", czyli kto sie
> z kim 'nie lubi' w 'PLD', lub kto kogo 'zdradzil', i dlaczego 'zdradzil',
> i czy to byla 'zdrada', czy tylko seks przez slomke ;)

ciekawy bylby tekst gdyby pisali kto kogo zdradzil skoro tutaj jest
wiekszosc facetow :) wygladalo by to zabawnie :) i seks miedzy
developerami mezczyznami ?:)

No coz :) Rozne sa gusta i gusciki.

Marzenka

> To byłoby niepolityczne.
> Użytkownicy powinni otrzymywac dobry 'produkt', dobry system, z ktorym
> nie beda miec problemow 'developerskich' na wykorzystwyanym sprzecie.
> Użytkownicy powinni byc informowani o np. porcie na jakas nowa platforme,
> z instrukcja, jak zainstalowac i na co zwracac uwage w przypadku danej
> plarformy (sterowniki, parametry jadra, no nie wiem). Tyle.

wiesz ja sie z tym zgadzam poniewaz z zadnej dystrybucji nie ma tylu
przeciekow co od nas co sie dzieje miedzy developerami, to na pewno
zaszkodzi w jakims stopniu, bedzie mniejsze zaufanie bo nie beda wiedzieli
czego sie jeszcze mozna spodziewac. Powinna byc lista bardzo zamknieta na
ktorej pierze sie brudy miedzy developerami. Produkt to nie tylko serwer z
tym systemem ale takze marka ktora na prawde ucierpi jak ludzie beda
czytac tylko ze x nie lubi sie z y, a bo j ukradl s cos i tak w kolko. To
nie budzi sympatii.

> Właśnie za wczesnie gadac na forum publicznym, tuz po 'klotni', a przed
> wzajemnymi konsultacjami. To może zaszkodzić PLD. Artykul na temat
> ew. zmian w obrebie PLD ma sens po ewentualnych ustaleniach, ktore maja
> szanse zapasc na ewentualnym zlocie. Ale nie wczesniej.

zlot bedzie jak pisalam wczensiej, ale potrzebuje osob chetnych.

Marzenka