CHIP i rewolucja w PLD

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:15:49 CEST

On Tue, Jun 03, 2003 at 10:07:39AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> To chyba nie do dziennikarza trzeba mieć pretensje,
> tylko do wciąż tolerowanego przez niektórych TOmka?

Swietnym przykladem na to, jak odbierze tekst czytelnik jest to,
jak sie odniosles do mojego maila.
Ja piszac ten komentarz nie chcialem, aby ktokolwiek mial do kogokolwiek
pretensje o to, ze PLD stabilne nie jest. A jednak niektorzy to tak mogli
odebrac.

Niezaleznie od tego, jak bardzo dziennikarz opisujacy ta "afere"
bedzie chcial przedstawic PLD w pozytywnym swietle, jest
bardzo prawdopodobne, ze duza czesc czytelnikow bedzie miala negatywne
skojarzenia (byc moze podswiadome) z PLD.

--
Wojtek Bojdoł
,,a nawet kiedy bede sam... nie zmienie sie...