CHIP i rewolucja w PLD

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:19:10 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Wojtek Bojdo/l wrote:

> Swietnym przykladem na to, jak odbierze tekst czytelnik jest to,
> jak sie odniosles do mojego maila.
> Ja piszac ten komentarz nie chcialem, aby ktokolwiek mial do kogokolwiek
> pretensje o to, ze PLD stabilne nie jest. A jednak niektorzy to tak mogli
> odebrac.
>
> Niezaleznie od tego, jak bardzo dziennikarz opisujacy ta "afere"
> bedzie chcial przedstawic PLD w pozytywnym swietle, jest
> bardzo prawdopodobne, ze duza czesc czytelnikow bedzie miala negatywne
> skojarzenia (byc moze podswiadome) z PLD.

tutaj sie zgodze, poniewaz czytelnicy jak beda czytac ze wiecznie sie
kloca to dojda do wniosku ze nic innego sie w pld nie dzieje, beda
przestawac dalej uzywac pld bo beda sie bali ze to bedzie mocno
niestabilne.

Dlatego obstaje przy tym by klocic sie na scisle tajnej ? liscie
dyskusyjnej.

Marzenka