CHIP i rewolucja w PLD

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 3 Cze 2003, 10:22:20 CEST

On Tue, Jun 03, 2003 at 10:09:28AM +0200, Jaroslaw Swierczynski wrote:

> A czy będzie w stanie czytając polskie serwisy takie jak 7thGuard czy
> LinuxNews i komentarze tam się pojawiające?

Jesli dziennikarze beda dostawali takie informacje dla prasy,
jak ta ostatnia to na pewno nie.

Ja czytajac ta liste "po lebkach" tak do konca nie jestem pewny,
czy wiem co tu sie dzieje.
Dlatego po wyjasnieniu wszystkiego dobrze by bylo,
aby PLD Team przygotowalo jakies wyjasnienie dla ludzi i
opublikowalo gdzies.
Wyjasnienie, ktore byloby zrozumiale dla wszystkich,
i ktore upewnialoby czytelnika, ze PLD juz niedlugo bedzie bardzo stabilne,
piekne i cudowne. :)

--
Wojtek Bojdo/l
,,a ty sie temu nie dziwisz... wiesz dobrze co byloby dalej...''