CHIP i rewolucja w PLD

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 3 Cze 2003, 10:30:21 CEST

--->[Quoting Wojtek Bojdo/l <wojboj w lp.net.pl>:]

> Ja czytajac  ta liste "po  lebkach" tak do konca  nie jestem
> pewny, czy wiem co tu sie dzieje.

"I  dlatego często  zabieram  głos.  Szczególnie wtedy,  kiedy
pewien dziennikarz chce pomóc rozjaśnić sprawy."

> Dlatego  po  wyjasnieniu  wszystkiego dobrze  by  bylo,  aby
> PLD  Team  przygotowalo  jakies   wyjasnienie  dla  ludzi  i
> opublikowalo gdzies.

Możesz zacząć przygotowywać!

> Wyjasnienie, ktore byloby zrozumiale dla wszystkich, i ktore
> upewnialoby czytelnika,  ze PLD  juz niedlugo  bedzie bardzo
> stabilne, piekne i cudowne. :)

Nie wiem czy tak jest na pewno, i nie mogę tego obiecać.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info