CHIP i rewolucja w PLD

Wto, 3 Cze 2003, 10:36:18 CEST

> --->[Quoting Marzena Kamecka <skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl>:]

> Jak tylko  Wódz zniknie  w otmęcie historii...  Przynajmniej z
> administrowania zasobami, skoro nie daje się zniknąć zupełnie.

Teraz zobacz co sie stanie, jesli ja wyraze takie samo znanie o tobie,
wrobell o mnie i bluesie, ktos jeszcze o mkochano, itd.

Zrobi sie kolko rozancowe albo towarzystwo wzajemnej adoracji zamiast
grupy deweloperow chcacych tworzyc dystrybucje.

Konflikty sa potrzebne, bo pobudzaja rozwoj. Ale potrzebne sa tez mechanizmy
tonowania i zazegnywania konfliktow. Bo inaczej wiekszosc pary pojdzie w
niewlasciwy gwizdek. Przemysl to sobie.

  phone (48)(58) 347 14 61