CHIP i rewolucja w PLD

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 3 Cze 2003, 10:38:30 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Teraz  zobacz co  sie  stanie, jesli  ja  wyraze takie  samo
> znanie o  tobie, wrobell  o mnie i  bluesie, ktos  jeszcze o
> mkochano, itd.
>
> Zrobi  sie   kolko  rozancowe  albo   towarzystwo  wzajemnej
> adoracji   zamiast   grupy  deweloperow   chcacych   tworzyc
> dystrybucje.
>
> Konflikty sa  potrzebne, bo pobudzaja rozwoj.  Ale potrzebne
> sa  tez  mechanizmy  tonowania  i  zazegnywania  konfliktow.
> Bo  inaczej wiekszosc  pary pojdzie  w niewlasciwy  gwizdek.
> Przemysl to sobie.

Czy  ktokolwiek  z  nas  próbował  administracyjnych  sposobów
wykluczania  developerów?   Jeśli  nie,  to  o   czym  mówisz?
O  potencjalnych  zagrożeniach,  które  dotychczas  nigdy  nie
istniały? Zaczynasz  porównywać mnie  do kogoś, kim  nigdy nie
będę.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info