CHIP i rewolucja w PLD

Wto, 3 Cze 2003, 10:48:56 CEST

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Czy  ktokolwiek  z  nas  próbował  administracyjnych  sposobów
> wykluczania  developerów?   Jeśli  nie,  to  o   czym  mówisz?
> O  potencjalnych  zagrożeniach,  które  dotychczas  nigdy  nie
> istniały? Zaczynasz  porównywać mnie  do kogoś, kim  nigdy nie
> będę.

A czy ja twierdze, ze popieram _metody_ kloczka ?
Czy gdzies napisalem, ze zalozenia tego co sie stalo i bylo uwidocznione w
manifescie sa zle ?
Natomiast, jesli mam miec wybor miedzy stronnictwem popierajacym kloczka
a stronnictwem przeciwnym, to mnie taki wybor nie interesuje.

Moze zamiast strzepic klawiature w bezproduktywnej dyskusji, zajalbys sie
czyms konkretnym? Wez przyklad z qboosha.

Z mojej strony EOT.

  phone (48)(58) 347 14 61