Kiedy zlot? i gdzie

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Śro, 4 Cze 2003, 20:55:06 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Nie wiem czy cię z kimś nie mylę, ale czy aflinta ci już kiedyś nie
> wyperswadował pisania tego typu 'upomnień' na forum publicznym?

Drogi Mariuszu,

proszenie klocic sie ze starszymi :) Ci ktorzy dluzej zyja posiadaja ponoc
wiecej madrosci.

Jak tak chetnie zabierasz misiek glos to prosze zdobadz od kochanych
ludzioof gdzie chca zlot, w jakim terminie, kto organizuje :)

Jutro jak wroce z rzezni chetnie poczytam co dobrego dla swiata zrobiles
:)

Pozdrawiam serdecznie

Marzenka

p.s. uwazaj !! ja wszystko slysze zwlaszcza jak wlasnie mowisz, bosz
wezcie ja zanim ja uszkodze :)