Kiedy zlot? i gdzie

Marzena Kamecka skobelek w sokrates-ng.mimuw.edu.pl
Czw, 5 Cze 2003, 18:15:01 CEST

> Drogi Mariuszu,
>
> proszenie klocic sie ze starszymi :) Ci ktorzy dluzej zyja posiadaja ponoc
> wiecej madrosci.
>
> Jak tak chetnie zabierasz misiek glos to prosze zdobadz od kochanych
> ludzioof gdzie chca zlot, w jakim terminie, kto organizuje :)
>
> Jutro jak wroce z rzezni chetnie poczytam co dobrego dla swiata zrobiles
> :)
>
> Pozdrawiam serdecznie
>
> Marzenka

Witaj mmazurze poraz kolejny :)

Juz jestem po egzaminach wiec chce spytac co wiesz na temat zlotu :) ?

Hmm poradze ci bys sie spytal co djurban kombinuje gdyz on chce robic zlot
we Wrocku z pomoca serka i arkam.

Bierz sie do pracy, nie popuszcze :)

Pozdrawiam

Marzenka