AC [1st try]

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 01:15:48 CEST

On sob, maj 31, 2003 at 02:14:16 +0200, Rafal Cygnarowski wrote:
> interpretowal wprowadzana date w roznej kolejnosci w zaleznosci od tego,
> jakie jest ustawione locale. Tj. jesli jest pl_PL to date 01/01/01
> powinien zinterpretowac jako 1. styczen 2001 roku. Z tego powodu moj
> szefo mnie przeklal... :/

Czy można to zrobić tak, żeby ta interpretacja przebiegała na podstawie
jakiegoś szablonu i by się zrobiło takie szablony, jakie potrafimy, a
reszta świata by mogła zrobić i podesłać tłumaczenia w razie czego? Bo
skoro po polsku tak nam jest potrzebne takie rozwiązanie, to pewnie
Niemcowi, albo Francuzowi też się przyda, a są tu osoby, które się
orientują w językach obcych, więc problemu być nie powinno, prawda?

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD