AC [1st try]

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 11:44:18 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 10:40:19AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale te task-i to tylko źródło kłopotów. I ilość ich byłaby koszmarna ("bo
> ja chcę mieć taki jak mi pasuje"). Czy w dobie poldka to taki wielki
> problem zainstalować to co masz ochotę używać?

W zasadzie nie, po prostu inne podejście :) Możnaby to rozwiązać przez
zrobienie osobnego pakietu poldek-tasks.noarch-itd ;), ale wiem, że
nikomu się taki pomysł nie spodoba. Taski są fajne, ale masz rację, że
mogłoby być ich troszkę dużo.

PS: Debian liczy sobie ilość pakietów razem z taskami?

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD