AC [1st try]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 5 Cze 2003, 11:49:27 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 11:44:18AM +0200, Michał Cieślicki wrote:

> W zasadzie nie, po prostu inne podejście :) Możnaby to rozwiązać przez
> zrobienie osobnego pakietu poldek-tasks.noarch-itd ;), ale wiem, że
> nikomu się taki pomysł nie spodoba. Taski są fajne, ale masz rację, że
> mogłoby być ich troszkę dużo.
>
> PS: Debian liczy sobie ilość pakietów razem z taskami?

Zamiast tasków może lepiej napisać prosty skrypt, międzymordzie do
poldeka? Miałby listy pakietów (taski) i instalował je hurtowo
poldekiem. Może z interface w dml. Nie tworzą się wtedy bezsensowne
pakiety, a można szybko uzyskać wymaganą funkcjonalność.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h