problem z upgrade glibc - symlinki zoneinfo

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 15:30:56 CEST

On Mon, Jun 02, 2003 at 19:56:16 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Jest _poważny_ problem z powodu zamiany /usr/share/zoneinfo/posix/*
> na symlinki do plików/katalogów w /usr/share/zoneinfo - a konkretnie
> z zamianą katalogów na symlinki (rpm się wywala próbując zmienić nazwę
> symlinka z tymczasowej na taką, jaką ma istniejący katalog).

Zauważyłem 3 dni temu podczas upgrade'u na innej maszynie (u mnie
przeszło, bo miałem trochę pocięty system...). Myślałem, że rpm ma to
już poprawione, a tu lipa:/

[...]
> Czy jest możliwość usunięcia tego problemu inna niż cofnięcie zmian?

Jedyną możliwość, jaką widzę, to zrobienie skryptu %post, który te
symlinki utworzy, %preun - który wykasuje (co z kolejnością wykonywania
skryptów przez rpma? chociaż - chyba glibca się nie da wyinstalować
zupełnie), a je same wyrzucić z pakietu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/