Bez tytułu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 15:24:01 CEST

On Tue, Jun 03, 2003 at 13:57:13 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ten człowiek powidział mi że "nie należy szukać kompromisu (a jak na razie
> tylko ja go próbowałem szukać)

ROTFL Mnóstwo ludzi próbowało od ponad roku.

> z kimś kto oszukuje i wykorzystuje czyjeś
> zaufanie i dział przeciwko tobie".

Mówisz to w kontekście rw agarana i sabotowania DNS-ów? W takim razie
miło usłyszeć parę słów samokrytyki z twoich ust. Popracuj nad sobą,
może jeszcze jakąś wolę współpracy odnajdziesz...

> Powiedział mi także, że "żadna rzecz nie jest warta wymiany na sumienie".
> PLD jest jedną z takich rzeczy które do rozwoju potrzebują wzajemnego
> zaufania. To zaufanie zostało wykorzystane w sposób destrukcyjny
> conajmniej kilka razy.

Co najmniej kilka razy pokazałeś, że nie można ci ufać, że nie jesteś
wiarygodny, a twoje słowa są nic nie warte, bo zmieniasz zdanie jak
chorągiewka na wietrze.

> Każdy kolejny "raz" był mocniejszy od poprzednich.
> Do niczego dobrego dalej to by nie prowadziło.
> Kiedyś trzeba powiedzieć dość.

I dwa tygodnie temu powiedzieliśmy.

Tomaszu, nie potrzebujemy genezy tego, co się dzieje. My to ZNAMY.

> Jeżeli ktoś dostał RW to zaufałem temu komuś. Jeżeli ktoś użył tego RW to
> zaufał mi choćby że to co dołożył nie zostanie wykorzystanie niezgodnie z

Nadużyłeś zaufania, wykazałeś się brakiem rozsądku i umiejętności pracy
w grupie. Teraz to nie ty dajesz RW.

> i że to choćby ja sam nie stanę się nim z jakis powodów .. a jeżeli to ja
> bym pobłądził ktoś musi najpierw powidzieć mi że już mi nie ufa i że w
> zwiazku z tym nie chce powierzać pod choćby moją opiekę wyników swojej
> pracy.

Niniejszym to mówię: nie ufam ci i w związku z tym nie chcę powierzać
pod twoją opiekę wyników swojej pracy.

> Akt zaufania jest tu potrzebny wielokrotnie. Wartość PLD polegał min. na
> tym że była wynikiem takiego duzego zaufania.
> Nie da się działać bez zaufania. Nie da się zastopić zaufania demokracją.
> Jedno nie jest substytutem drugiego.

Ale lepsza demokracja niż brak zaufania do ciebie jako cesarza.

> Zaraz po nim wypisuję się z list.

Ooops, no to chyba nie przeczytasz. Ale co za różnica, i tak nie
rozumiesz.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/