Bez tytułu

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 4 Cze 2003, 11:41:48 CEST

Dnia wto 3. czerwca 2003 13:57, Tomasz Kłoczko wrote:
(...)
> Nie wiem komu mogę ufać, a komu nie. Osobom które wykorzystały zaufanie
> jakim zostały obdarzone udało sie tak całością potrżść że prościej
> będzie odnowić deklaracje zaufania. Konsekwencją tego jest to, że
> prosiłbym o poinformowanie mnie najdalej w przeciagu tygodnia o tym kto
> nie nie chce mieć konta w dotychczasowym repo, a kto nie. Konta
> pozostałych osób po tym czasie zostaną zablokowane.

Tomaszu Kłoczko!
Po przeczytaniu tego listu stwierdzam, że Twój egocentryzm sięgnął zenitu
i nie pozwala Ci trzeźwo oceniać rzeczywistości a co za tym idzie -
racjonalnie postępować. Mam nadzieję, że to nie jest związane z wiekiem,
jeśli jest - musiałbym się zacząć poważnie obawiać o siebie i cały nasz
rocznik.
Proszę Cię o zlikwidowanie mojego konta w cvs.pld.org.pl  - nie korzystam
z niego już od 23.05 a Twój list pozabawił mnie do reszty złudzeń, że
współpraca z Tobą mogłaby mieć jakikolwiek sens.

Z poważaniem:

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl

PS. Przepraszam za spoźnioną reakcję - list ten przeczytałem dopiero przed
chwilą.