Atuty PLD a marketing ;)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 18:46:54 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 17:14:29 +0200, Michał Cieślicki wrote:

> No właśnie, nie wiem jak mi to umknęło ;)

Do tego być może dojdą mocniejsze optymalizacje; nie było źródeł rpma w
distfiles, więc dopiero teraz commitowałem wsparcie dla specflags, które
samo w sobie będzie zaletą dla ludzi, którzy przebudowują pakiety.

Na początek proponuję zabawę z specflags_ia32 i -fomit-frame-pointer w
repo, bo tu wątpliwości zazwyczaj nie ma - działa szybciej albo nie
działa w ogóle (nie zazwyczaj to np. glibce, które mają specjalną opcję
do ./configure i w praktyce wychodzą wolniejsze).

> BTW: GoTaR: Jak z portage? Na razie o tym ani słowa, tak?

Najpierw USE - to wymaga dorobienia bcondów do tony pakietów, więc na
razie lepiej nie wspominać.

Z innych - nie pominąłeś HOME_ETC?
Poza tym trzeba by zająć się tym, czego chciał kloczek: /etc/default -
mniejsza entropia w /etc to też zaleta.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/