Atuty PLD a marketing ;)

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Czw, 5 Cze 2003, 19:23:48 CEST

On czw, cze 05, 2003 at 06:46:54 +0200, Tomasz Pala wrote:
> Na początek proponuję zabawę z specflags_ia32 i -fomit-frame-pointer w
> repo, bo tu wątpliwości zazwyczaj nie ma - działa szybciej albo nie
> działa w ogóle (nie zazwyczaj to np. glibce, które mają specjalną opcję
> do ./configure i w praktyce wychodzą wolniejsze).

Ja się tutaj mogę co najwyżej jako tester przydać.

> Najpierw USE - to wymaga dorobienia bcondów do tony pakietów, więc na
> razie lepiej nie wspominać.

Hmm... Jaką przewidujesz metodologię prac nad tym? Coś się ustali, coś
przegłosuje i puści się skrypt, który ustawi puste linijki z bcond i się
przerobi ./buildera, żeby się na tym pluł? To chyba dobra metoda
wymuszenia uzupełnienia tego choćby i defaultowymi wartościami, ale
działającymi :) ?

> Z innych - nie pominąłeś HOME_ETC?

Nie wiem co to jest.

> Poza tym trzeba by zająć się tym, czego chciał kloczek: /etc/default -
> mniejsza entropia w /etc to też zaleta.

Tu też niezawiele wiem.  Pomożesz?

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl