USE (Re: Atuty PLD a marketing ;))

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Cze 2003, 21:16:17 CEST

On Thu, Jun 05, 2003 at 19:28:11 +0200, Michal Moskal wrote:

> Khm, o co chodzi?

O coś a'la:

%_without_dist_kernel 1
%_without_samba 1
%_with_bleble 1
%_without_ipv6 1

w /etc/rpm/macros.

A dokładniej o to, żeby

a) stworzyć listę głównych bcondów,
b) jakiś czytelny format pliku do tego,
c) automat, który strawi to i wpisze wynik w owej brzydkiej formie do
rpmmacros.

W sumie jakieś 20 linijek kodu.

Co zyskujesz? Możesz przebudować cały system bez wsparcia dla IPv6, esd,
arts, cokolwiek tylko jest w bcondzie, bez zaglądania do specy, bo
wszystkie opcje są ustawione w jednym pliku.
Problemem jest tylko to, żeby takie bcondy były. A jak pisałem - wielu
brakuje.

A, jeszcze jedną rzecz zyskujesz: odbierasz argument o przewadze Gentoo.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/