/usr/X11R6 one more time

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 5 Cze 2003, 23:18:24 CEST

W liście z czw, 05-06-2003, godz. 23:07, Piotr Szymański pisze:
> Witek Kręcicki (Thursday 05 of June 2003 23:00)
> Te 10% to glownie aplikacje openGL ktore wymagalyby rekompilacji ze wzgledu na
> nowsza wersje openGL w serwerach metrolinka oraz aplikacje odwolujace sie
> bezposrednio do karty graficznej, ktrej X-driver moze sie roznic, chociaz 90%
> aplikcaji nie linkuje sie nvidia.o.
Testowales pod tym wzgledem metrolinka? masz go gdzies dostepnego?
> Nonsens. Instalujemy metrolinka do /usr/metrolink i dajemy ln -s
> /usr/metrolink /usr/X11R6 a /usr/X11R6 z free zmienaimy na old i dziala.
Czyli mamy wspierac prowizorki? Bo dla mnie cos takiego to jest prowizorka. Chyba
prosciej po prostu rpm -e XFree86* rpm -i metrolink*. :) Po prostu popatrzylem na
to co jest w poszczegolnych pakietach i zobaczylem tam burdel: czesc w X11R6, czesc
w /usr....
jezeli mamy odejsc od X11R6 to zrobmy to calosciowo.
WK