/usr/X11R6 one more time

Piotr Szymański djurban w averne.net
Czw, 5 Cze 2003, 23:45:24 CEST

Hi,
Witek Kręcicki (Thursday 05 of June 2003 23:18)
> Testowales pod tym wzgledem metrolinka? masz go gdzies dostepnego?
Testowalem dawno temu jak mialem komercyjnego suse kupionego w wind telecom.
Metrolink kiedys udostepnial triale na swoich www, z tego co widze juz tego
nie robi, ale mozesz poszukac po warezach, ew. popytac ludzi na irc.

> Czyli mamy wspierac prowizorki? Bo dla mnie cos takiego to jest prowizorka.
> Chyba prosciej po prostu rpm -e XFree86* rpm -i metrolink*. :) Po prostu
A masz metrolink.spec? Czy to znaczy ze mamy calkowicie zablokowac mozliwosc
jego uzywania? Czy to ze nie mamy w dystrybucji javy oznacza ze robimy rename
gcj na javac?

> popatrzylem na to co jest w poszczegolnych pakietach i zobaczylem tam
> burdel: czesc w X11R6, czesc w /usr....
wszystko oprocz tego co wychodzi z tarballi projektu xfree powinno isc do /usr

> jezeli mamy odejsc od X11R6 to zrobmy to calosciowo.
Wolalbym robic to rozsadnie.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net