[squidview] Re: Teoria spisku

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 6 Cze 2003, 00:55:38 CEST

On Thu, 5 Jun 2003, Michał Cieślicki wrote:
> Był zły link w /root u mnie, a ten był jeszcze z lutego, więc problem w
> czym innym. Kto jest przeciw zrobieniu tak, żeby README się nie
> gzipowało?

Ja.
To nie ma sensu.
Program powinien szukać najpierw linku, a potem w:
/usr/share/doc/<name>-<aktualna_wersja>/README.gz
/usr/share/doc/<name>-<aktualna_wersja>/README
/usr/share/doc/<name>/README.gz
/usr/share/doc/<name>/README

W takiej właśnie kolejności. To jest do poprawienia w programie, ale nie
poprzez obchodzenie tego w głupi sposób...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...