[squidview] Re: Teoria spisku

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Pią, 6 Cze 2003, 06:41:11 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 12:55:38AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Program powinien szukać najpierw linku, a potem w:
> /usr/share/doc/<name>-<aktualna_wersja>/README.gz
> /usr/share/doc/<name>-<aktualna_wersja>/README
> /usr/share/doc/<name>/README.gz
> /usr/share/doc/<name>/README
>
> W takiej właśnie kolejności. To jest do poprawienia w programie, ale nie
> poprzez obchodzenie tego w głupi sposób...

Nie znam C, więc mogę natrafić na poważne problemy, ale:

Jest takie coś jak squidview-pld.patch, który wygląda mi na próbę
uruchomienia mechanizmu podobnego do tego, o którym mówisz, jednak nie
jest wywoływany w specu. Spróbuję się temu przyjżeć w takim razie :/

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD