Atuty PLD a marketing ;)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 6 Cze 2003, 01:03:38 CEST

Michał Cieślicki wrote:
> No właśnie, ponieważ czuję się bardziej od innych odpowiedzialny za tę
> działkę chciałem zakomunikować, że siadam do przygotowania zestawu
> materiałów, które będą mogłby w skrócie odpowiedzieć na pytanie
> "Dlaczego PLD" (albo jakieś inne). Pomysł mam taki, żeby koniecznie
> napisać o tym, co w PLD jest a czego nie ma gdzie indziej, na dzień
> dzisiejszy chciałbym poświęcić czas takim rozwiązaniom jak:
>
> - poldek
> - dml
> - modularne pakiety
> - imho warto zwrócić uwagę na to, że jest mało suidów i część rzeczy
> [...]

To proste. Idź na p.c.o.a i spróbuj kogoś przekonać do PLD.
Dowiesz się co warto eksponować a co w żadnym wypadku nie.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/