Atuty PLD a marketing ;)

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Pią, 6 Cze 2003, 06:24:21 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 01:03:38AM +0200, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> To proste. Idź na p.c.o.a i spróbuj kogoś przekonać do PLD.
> Dowiesz się co warto eksponować a co w żadnym wypadku nie.

Bart, wybacz, ale kogo i o co jest sens tam pytać w ogóle? Ja wiem, że
sobie można fajnie pogadać, można sobie fajne linki poczytać, ale nie ma
żadnych wniosków, ewentualnie wnioski są do 4 poziomu references,
później się nie chce tego czytać. Poza tym ja nie bardzo mam czas i chęć
na pcoa siedzieć / czytać / pisać. Wiem, że jesteś tam od dawna, może
pokusisz się o krótkie podsumowanie tego co można się tam na temat PLD
dowiedzieć pod kątem wymagań?

--
join: http://jabber.2000-plus.pl know: http://www.egospodarka.pl
think: http://www.gnu.org hack: http://yoshi.2000-plus.pl/PLD