[wydawanie pld / nowe wersje]

Sob, 7 Cze 2003, 09:31:30 CEST

Na dzien dzisiejszy nam brakuje:
- okreslenia osob prowadzacych poszczegolne wersje stabilne

> Ra ? na dzien dzisiejszy selekcjonuję listę pakietów ktore wejdą do 1.1 ...

Rozumiem, ze Ra ty poprowadzisz ? A co z Ac ?
- dookreslenia, jaki zakres decyzji taka osoba bedzie wladna podejmowac
  samodzielnie i co bedzie nalezalo do jej obowiazkow.
- okreslenia osob, ktore beda konserwowac buildery (jak wynika z
  wczesniejszych doswiadczen - 1 osoba do tego celu to zdecydowanie za malo)
  trzeba zdecydowac, czy to ma byc osoba "prowadzaca" + ktos, czy tez
  zupelnie inne osoby.
- uzupelnienia stanu builderow (na dzis ZTCW brakuje nam:
  -- sparc/ra
  -- sparc/ac
  -- athlon/ac
  Czy moze sa juz jakies maszyny zgloszone/przygotowane, tylko nikt nic na
  ten temat nie wie? Czy tez nalezy niektore z tych architektur/linii
  zarzucic?
- doprowadzenia do uzywalnosci buildlogs (ja sobie bez tego dzialania
  builderow nie wyobrazam); IMO wystarczy sklonowac dotychczasowa
  infrastrukture.
- okreslenia procedur roboczych (w tym celu dobrze by bylo, zeby osoby
  odpowiedzialne za poszczegolne kawalki dzialalnosci/infrastruktury sie
  spotkaly). Myslalem, ze bedzie o tym mozna podyskutowac na zlocie, ale
  bez wyjasnienia _wszystkich_ wczesniejszych punktow (IMO) nie ma to sensu.

Komentarze? Propozycje (personalne i sprzetowe)?

  phone (48)(58) 347 14 61