[wydawanie pld / nowe wersje]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 7 Cze 2003, 10:09:38 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 09:31:30AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> - okreslenia osob, ktore beda konserwowac buildery (jak wynika z
>   wczesniejszych doswiadczen - 1 osoba do tego celu to zdecydowanie za malo)
>   trzeba zdecydowac, czy to ma byc osoba "prowadzaca" + ktos, czy tez
>   zupelnie inne osoby.

Jeśli builder instalowałby za każdym razem wszystkie BR: to problem
konserwacji bardzo się zmniejsza. Wtedy zostaje tylko kwestia ustalenia
ludzi z możliwością puszczania zleceń.

Dodatkowo co do instalowanie BR wydaje mi się, że jeśli by
nie odinstalowywać za każdym razem wszystkiego (aż do poziomu
rpm-build), tylko zostawiać i przed budowaniem następnego pakietu
doinstalowywać/odinstalowywać, to nie byłoby to takie złe. Znaczy
jeśli wtedy ktoś by puścił 100 perl-modułów, to perl by się nie
instalował 100 razy.

Wiem, że w mówię teraz o gruszkach na wierzbie, ale spróbuje się za to
zabrać wkrótce. Tylko nie wiem czy to do Ac czy do następnej wersji.

Aha, same skrypty widziałbym w perlu lub pythonie uruchamiane z zewnątrz
chroot, tak żeby nie było wymagań w środku.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h