ZLOT: przeło

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 6 Cze 2003, 21:58:06 CEST

> Niech autor sobie policzy. Dodawac chyba umie ?

Chyba: odejmować?

Wydaje  mi  się,  że  w  swej  upierdliwości  jesteś  odrobinę
przesadny, zamiast negować  wszystko dookoła, spróbuj odwrócić
swą smutną  rzeczywistość. Kloczek  to, kloczek tamto,  tu nie
pojedziesz, tego  nie zrobisz  - spróbuj  się wyluzować  i nie
siać defetyzmu.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info