ZLOT: przeło

Pią, 6 Cze 2003, 22:09:24 CEST

> Chyba: odejmować?

A co "minus jedynek" to dodawac nie umieja :_)

> Wydaje  mi  się,  że  w  swej  upierdliwości  jesteś  odrobinę
> przesadny, zamiast negować  wszystko dookoła, spróbuj odwrócić
> swą smutną  rzeczywistość. Kloczek  to, kloczek tamto,  tu nie
> pojedziesz, tego  nie zrobisz  - spróbuj  się wyluzować  i nie
> siać defetyzmu.

Dlaczego od razu defetyzm? Ja szukam tego co wyznaczy "szlak dla ep09"
jako to Cezar napisal...
Ty sie IMHO nie nadajesz. Ale to tylko IMHO ;_)

A co to zlotu, to wole w Warszawie lub Krakowie, jesli nie w Gdansku...

BTW: to, ze ty masz uczulenie na kloczka nie oznacza, ze wszyscy je musza
     miec.

  phone (48)(58) 347 14 61