tetex i jego rozdrobnienie

Michał Kaps ciril w faf.net.pl
Pią, 6 Cze 2003, 23:32:50 CEST

Witam all,

Przy okazji grzebania w wine zajrzałem do speca tetex'a. Czy takie
rozdrobnienie na podpakiety, jak w chwili obecnej jest konieczne? Wine sypie
się obecnie na dokumentacji - brakuje zależności typu tetex-fonts-*.
Jedynym rozwiązaniem jak dla mnie jest instalacja po kolei wszystkich 68
pakietów z fontami i zgadywanie, które dodać do BR, a których nie. Nie
możnaby tego zorganizować tak jak jest w ra, czyli cały tetex zamknięty w
bodajrze 16 pakietach? Zacząłbym od integracji wszystkich fontów w jeden
pakiet tetex-fonts, oczywiście jeżeli nie macie nic przeciwko.

pozdrawiam
--
Michał Kaps
FafNetowy SysAdmin