tetex i jego rozdrobnienie

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Sob, 7 Cze 2003, 00:10:57 CEST

Dnia Fri, Jun 06, 2003 at 11:32:50PM +0200, Michał Kaps napisał:

> Przy okazji grzebania w wine zajrzałem do speca tetex'a. Czy takie
> rozdrobnienie na podpakiety, jak w chwili obecnej jest konieczne? Wine sypie
Konieczne nie jest, ale myślę że jest wskazane.

> się obecnie na dokumentacji - brakuje zależności typu tetex-fonts-*.
To należy ustalić jakich fontów potrzebuje i dodać odpowiedni BR

> możnaby tego zorganizować tak jak jest w ra, czyli cały tetex zamknięty w
> bodajrze 16 pakietach? Zacząłbym od integracji wszystkich fontów w jeden
> pakiet tetex-fonts, oczywiście jeżeli nie macie nic przeciwko.
Rozbicie na tak dużą ilość pakietów ma sens. Teraz gdy korzystam z
tetex'a to instaluję sobie tylko potrzebne mi pakiety i zaoszczędzam
wolne megabajty na dysku twardym.

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
GPG key: http://pgp.dtype.org:11371/pks/lookup?op=get&search=0xAC78E545